Poziv na 2CroCEE 2023 konferenciju

S radošću i ponosom Vas pozivamo na drugu Hrvatsku konferenciji o potresnome inženjerstvu (više informacija o konferenciji možete naći na mrežnoj stranici konferenecije: 2nd Croatian Conference on Earthquake Engineering) - 2CroCEE, koja će se održati u 22. do 24. ožujka u Westinu (Kršnjavoga 1, Zagreb), a za koju generalni sponzor Hrvatska komora inženjera građevinarstva (HKIG).   

Konferencija je novi korak u podizanju razine znanja, a izravno se naslanja na uspješnicu 1CroCEE koja je okupila ključne dionike u području potresnoga inženjerstva (gotovo 200 radova s više od 700 sudionika iz 26 država, a od toga više od 400 članova HKIG), uključujući pozvana predavanja vodećih svjetskih stručnjaka i podršku niza institucija (svjetskog, europskog i hrvatskog udruženja za potresno inženjerstvo, niza ministarstava, akademije, inženjerskih udruženja, komora, ambasada Italije i Japana, Svjetske banke te medija). Skup su otvorili premijer Andrej Plenković, predstavnica Svjetske banke, predstavnik UN-a, predsjednica HKIG te predstavnici niza institucija/udruženja prepoznajući važnost platforme za povezivanje svih kapaciteta u Hrvatskoj (fakulteti, komore, institucije, udruge i dr.) za ''borbu protiv potresa''. Organizacijom druge konferencije pokušavamo usmjeriti ''state of the art'' znanja prema konkretnim problemima u struci/znanosti, a posebice prema procesima obnove i upravljanju rizikom od potresa. Još jednom smo okupili gotovo sve dionike, koji su prepoznali goruću temu u Hrvatskoj, a pokazalo se da samo zajedništvom možemo napraviti presudne/nužne/kritične korake. Vjerujemo da prepoznajete napor zajednice stručnjaka koja se bavi problematikom potresnoga inženjerstva i da će te sudjelovati ovom događaju za koji se nadamo da će postati nova tradicija s ciljem stvaranja poboljšanih strategija i smjernica u potresnome inženjerstvu kako bi se povećala sigurnost naše zajednice.  

Kao i 2021. godine (1CroCEE), konferencija je uključena u stručno usavršavanje prema Pravilniku o stručnom usavršavanju osoba koje obavljaju poslove prostornog uređenja i gradnje (''Narodne novine'' broj 55/20) i vrijedi ukupno 24 školska sata, što se odnosi na sudjelovanje na tri dana konferencije 22. - 24. ožujka 2023. Kotizacija uključuje svečanu večeru, ručkove, stručne ekskurzije i ostalo - https://crocee.grad.hr/event/2/page/26-registration-fee. Sudjelovanje samo na trećem danu skupa (petak 24. ožujka), gdje su grupirana stručno usmjerena predavanja u ''STRUČNI DAN'', vrijedi ukupno 8 školskih sati. Članovima komore je omogućeno sudjelovanje, samo na ''Stručnom danu'', uz kotizaciju od 100 EUR + PDV, a ističemo nekoliko tema:

  • ekskluzivno predavanje o rekonstrukciji Katedrale,
  • predavanje o obnovi gradske jezgre u Dubrovniku,
  • sesiju o primjeni seizmičke izolacije (iskustva iz Italije),
  • iskustva naših kolega iz Turske,
  • niza primjera iz obnove nakon potresa,
  • brojna iskustava iz svijeta.

REGISTRIRAJTE SE ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE

Dodatno, moramo istaknuti predavanje vodećeg projektanta u Švicarskoj Dr. Pierina Lestuzzia (četvrtak, 23.3.), te niz vodećih svjetskih stručnjaka u plenarnim (keynote) i pozvanim (invited) predavanjima. Ukupno će biti više od 100 predavanja koja obrađuju gotovo sve teme u području potresnoga inženjerstva - aktualne/detaljne informacije možete pronaći na internet stranici - 2nd Croatian Conference on Earthquake Engineering 2CroCEE (22-24 March 2023), uključujući raspored predavanja (PROGRAM 2CroCEE). Predavanja će biti u 4 paralelne sekcije koje su raspodijeljene tematski, a službeni jezik konferencije je engleski.

Za sve dodatne informacije o registraciji, prisustvu pojedinačnim predavanjima, podršci ili sponzoriranju konferencije javite se na email: crocee@grad.hr.

Radujemo se novom okupljanju oko ''potresnih'' tema, a nadamo se doprinosu na opću korist u Hrvatskoj.

Članovi HCPI-a sudjeluju u akciji spašavanja stradalih u nizu razornih potresa u Turskoj

Dva člana Hrvatskog Centra za Potresno Inženjerstvo, Ante Pilipović i Karlo Jandrić, su na terenu u provinciji Hatay, gradu Antiohiji, kvartovima Altincay i Aksaray. U tijeku su operacije spašavanja odnosno izviđanje s potražnim psima pri čemu je cilj pronaći lokacije stradalih.  Tim, zadužen za pojedini sektor, obilazi ruševine/oštećene građevine i početno procjenjuje stanje ruševine, moguće ulaze/izlaze, tlocrtni raspored prostorija i slično. Procedure su usklađene s INSARAG standardom (sinkronizirano na niz vježbi prije potresa) unutar kojeg posebnu ulogu imaju i inženjerska znanja. Posebice, u trijaži pojedine lokacije kroz procjenu sigurnosti građevine/ruševine, potencijalnih mehanizama sloma, nestabilnosti elemenata i slično. Kolege u konačnici ispunjavaju obrazac o karakteristikama lokacije i daju smjernice o potrebnim operacijama spašavanja. 

Unatoč vrlo teškim uvjetima, želja za pomoći je veća - sretno dečki!

turska_2023

 

Humanitarna akcija ‘Građevinari za Klaićevu‘ polučila velik uspjeh, prikupljeno 230.000 eura

U srijedu, 8. veljače, u velikoj kristalnoj dvorani hotela Westin održala se svečana večera u sklopu humanitarnog projekta "Građevinari za Klaićevu", u organizaciji Hrvatski Centar za Potresno Inženjerstvo - HCPI. Humanitarnoj akciji odazvalo se više od 70 građevinskih tvrtki, što je još jedan dokaz da su građevinska struka i građevinska industrija još jednom pokazale i dokazale društvenu odgovornost i socijalnu osjetljivost, posebno kad se radi o najmlađim članovima našeg društva.

Na spomenutoj humanitarnoj akciji na kraju je prikupljeno 230.000 eura, a među uzvanicima bili su potpredsjednik vlade RH i ministar prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine, Branko Bačić te zamjenik gradonačelnika grada Zagreba, Luka Korlaet.

Lijepe riječu uputio je i prof. dr. sc. Josip Atalić: "Ja bih volio da nas građevinare ne prepoznaju po nekoj brizi za osobno, već opće dobro. Ja se nadam da je to prepoznato."

Više pročitajte na stranicama Jutarnjeg lista: 

"Humanitarna akcija ‘Građevinari za Klaićevu‘ polučila velik uspjeh, prikupljeno 230.000 eura"

Westin_Gradevinari za Klaicevu_3

Westin_Gradevinari za Klaicevu_1

Westin_Gradevinari za Klaicevu_2

 

Predavanje - Prof. Paolo Bazzurro

Banner za predavanje

Development of fragility curves for risk assessment of specific buildings with focus on ground motion selection techniques: dos and don'ts.

Predavanje će se održati 25. siječnja 2023. u 10:15 sati u Velikoj predavaonici, Kačićeva 26. 

Predavanje će se držati uživo i na daljinu: https://2besafe.grad.hr/lecture-of-prof-paolo-bazzurro/.

Predavanje je dio HRZZ projekta: Novi modeli oštetljivosti tipičnih zgrada u urbanim područjima: Primjene pri procjeni seizmičkog rizika i metodologiji ciljanih ojačanja (2BESAFE)

Ovo predavanje je sufinancirala Hrvatska zaklada za znanost projektom (UIP-2020-02-1128)

Sažetak

The concept of fragility curves has been first introduced in the 80's for expressing a relationship between the intensity of earthquake ground motion experienced by a structure and the probability that the structure will end up in a certain limit state (say, serviceability or ultimate) or worse at the end of the shaking. Fragility curves have been widely used since. Regardless of the application, in the great majority of cases fragility curves are analytically developed by applying suites of ground motions to a finite element model of the structure under consideration. The reaching (or exceeding) the limit state is gauged on the basis of the severity of the structural demand induced. Several are the methodologies proposed in the engineering seismology community for conducting the battery of response analyses needed. However, no matter what the methodology is, the fragility curves are heavily dependent on the ground motions selected.  A careless ground motion selection generates an unfit for purpose fragility curve. Until recently, however, this dependency has not been widely recognized and, as a consequence, not enough attention has been given to the ground motion selection technique adopted.  This lecture will touch upon some of the ground motion selection techniques available and will discuss the pros and cons of each. The concepts discussed here are tailored for the development of fragility curves for risk assessment of specific buildings at given locations but they are also applicable to the design of new buildings.

Biografija

Paolo Bazzurro is an engineering professor at the University School for Advanced Studies IUSS Pavia and partner of the catastrophe Risk Modeling Company RED in Pavia.  He earned his M.S., Engineer Degree, and Ph.D. in Civil Engineering at Stanford University. Before joining IUSS, he gained more than 25 years of professional experience in Europe and United States dealing with risk assessment of monetary losses caused by natural events for corporate clients, insurance companies, brokers, governments and other institutions, such as the World Bank. He was the Deputy Chair of the Global Earthquake Model (GEM) Scientific Board, a member of the National Great Risks Committee and of the Italian Seismic Hazard Maps review committee both appointed by the Italian Prime Minister office. He authored about 200 refereed publications in different engineering areas.

Build Back Better Together – Supporting the Post-Earthquake Reconstruction through Japan-Croatia Knowledge Exchange

BBB Together JC

 
 

Hrvatski centar za potresno inženjerstvo nastavlja podizati razinu znanja i svijesti o riziku od potresa.  U suradnji s Building Center of Japan i japanskom ambasadom, organiziran je seminar na temu: Build Back Better Together – Supporting the Post-Earthquake Reconstruction through Japan-Croatia Knowledge Exchange na kojem će predavanja imati četiri vrhunska stručnjaka. Stručnjaci pokrivaju različita područja (arhitekturu, građevinu, administraciju i slično) i pokušati će približiti japansku perspektivu u ''borbi s potresima'', a nadaju se diskusiji s domaćim dionicima u procesu obnove. Predavanja će biti na engleskom jeziku, a biti će dostupan i prijenos na platformi YouTube.

 

Kad:      

12.9.2022. (ponedjeljak) od 13h do 16h

Gdje:

Velika dvorana Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (Fra A. Kačića Miošića 26, Zagreb).

Predavači:

  • 𝐃𝐄𝐧𝐠 𝐒𝐞𝐢𝐢𝐜𝐡𝐢 𝐅𝐔𝐊𝐀𝐎 (Professor Emeritus, Department of Architecture and Building Sciences, Tokyo Metropolitan University): History of Building Engineering and Building Code in Japan Focused on Seismic Design
  • 𝐌.𝐄𝐊𝐢𝐦𝐢𝐡𝐢𝐫𝐨 𝐇𝐀𝐒𝐇𝐈𝐌𝐎𝐓𝐎 (President, The Building Center of Japan): Post-Disaster Reconstruction in Japan
  • 𝐌𝐫𝐇𝐢𝐫𝐨𝐟𝐮𝐦𝐢 𝐇𝐀𝐌𝐀 (Senior Executive Officer, External Relation Department, Daiwa Housing Industry Co. Ltd.): Example of Emergency Temporary Housing (prefabricated temporary housing)
  • 𝐌𝐂𝐏𝐑𝐢𝐭𝐬𝐮𝐤𝐨 𝐘𝐀𝐌𝐀𝐙𝐀𝐊𝐈-𝐇𝐎𝐍𝐃𝐀 (Deputy Director-General, National Research Institute for Earth Science and Disaster Resilience (NIED)): Japan’s Disaster Risk Reduction Efforts from the Sendai Framework

Ulaz:      

  • Slobodan - molimo da ispunite obrazac prijave (link obrasca) na seminar radi organizacije

Jezik:      

  • Engleski

LIVE STREAM:      

 

 

Natječaj o zapošljavanju – Voditelj GIS platforme

RADNO MJESTO

Naziv radnog mjesta: Voditelj GIS Platforme
Broj traženih radnika: 1
Mjesto rada: Zagreb
Vrsta zaposlenja: Neodređeno
Probni rad: 6 mjeseci

 

UVJETI ZA PRIJAM

  •  hrvatsko državljanstvo,
  • visoka stručna sprema iz polja geodezije i/ili geoinformatike, ili informacijskih i komunikacijskih znanosti (grane organizacija i informatika ili informacijsko i programsko inženjerstvo),
  • minimalno pet godina radnog iskustva, od čega minimalno dvije godine radnog iskustva u području izrade i/ili održavanja baza prostornih podataka povezanih uz građevine i upravljanje katastrofama i rizicima,
  • znanje engleskog jezika,
  • položen vozački ispit B kategorije i važeća vozačka dozvola.

 

KANDIDATI SU OBVEZNI UZ PRIJAVU PRILOŽITI

 

  • prijavni obrazac (https://www.hcpi.hr/sites/default/files/inline-files/Obrazac%20prijave%20na%20natje%C4%8Daj_230531_074642.pdf)
  • zamolbu s naznakom radnog mjesta,
  • životopis s kontakt podacima,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku domovnice ili osobne iskaznice),
  • dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određenih ovim natječajem,
  • preslika važeće vozačke dozvole,
  • izvod o radnom stažu iz evidencije Hrvatskog zavoda za mirovinsko,
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima / trajanju radnog iskustva (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca),
  • dokaz o nekažnjavanju

Kandidatom prijavljenim na natječaj će se smatrati samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava uvjete iz natječaja.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom natječaju. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz ovog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj i njezina se prijava neće razmatrati.

 

Adresu na koju se podnose prijave je:

Poštom:  Hrvatski centar za potresno inženjerstvo – Interventna služba

               Kranjčevićeva 2

               10000 Zagreb

 

S OBAVEZNOM naznakom:

''PRIJAVA NA NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE

 – VODITELJ GIS PLATFORME “

                                                       - ne otvarati -

 

 

 

Prijava na natječaj nije ograničena spolom kandidata.

 

Rok za podnošenje prijava je osam (8) radnih dana od dana objave natječaja putem elektronske pošte i na oglasnoj ploče.

Način i rok izvješćivanja kandidata:
kandidati koji zadovoljavaju sve formalne uvjete natječaja bit će pozvani na pisano testiranje putem elektroničke pošte s navedenim mjestom i vremenom testiranja koje će biti organizirano u roku ne dužem od 15 radnih dana od dana zaprimanja poziva na testiranje elektroničkim putem.

Kandidat koji pristupi testiranju dužan je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu, radi identifikacije. Ako kandidat ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Usmeno testiranje za kandidate koji uspješno polože pisane testove, bit će održan isti dan nakon utvrđivanja rezultata testiranja.

Pismeno testiranje obuhvatit će slijedeće:

  1. Temeljni propisi Republike Hrvatske – Ustav Republike Hrvatske (NN 85/2010),
  2. Temeljni propisi Republike Hrvatske iz područja civilne zaštite – Zakon o sustavu civilne zaštite (NN 82/15, 118/18,20/21 i 114/22),
  3. Temeljna znanja iz područja civilne zaštite – Pravilnik o mobilizaciji, uvjetima i načinu rada operativnih snaga sustava civilne zaštite (NN 69/2016), Uredba o  sastavu i strukturi postrojbi civilne zaštite (NN 27/2017), Uredba o načinu i uvjetima za ostvarivanje materijalnih prava mobiliziranih pripadnika postrojbi civilne zaštite za vrijeme sudjelovanja u aktivnostima u sustavu civilne zaštite (NN 33/2017),
  4. Temeljna znanja o aktivnostima i procesima HCPI-IS-a – Statut HCPI-IS,
  5. Temeljna znanja iz područja potrebnima za obavljanje specifičnog radnog mjesta  - Zakon o Nacionalnoj infrastrukturi prostornih podataka (NN 56/13, 52/18, 50/20), Strategija Nacionalne infrastrukture prostornih podataka 2020. i Strateški plan Nacionalne infrastrukture prostornih podataka za razdoblje 2017. – 2020. (NN 96/2017).

 OPIS POSLA

  • Rukovodi Odjelom GIS Platforme i odgovoran je za rad Odjela GIS Platforme,
  • Nadležan za provođenje aktivnosti odjela GIS Platforme koje se odnose na: Pripremu vanjskih podataka za GIS Platformu, Održavanje GIS Platforme, Korištenje GIS Platforme, Pripravnost GIS Platforme za odgovor/oporavak, Razvoj GIS Platforme
  • Nadležan za koordinaciju drugih zaposlenika, članova i volontera u provođenju aktivnosti odjela GIS Platforme,
  • Izvještava o provedbi aktivnosti odjela GIS Platforme,
  • Pruža potporu u provedbi aktivnosti drugih odjela sukladno svojoj nadležnosti i stručnosti,
  • Obavlja i druge poslove predviđene Statutom, kao i poslove koji su mu stavljeni u nadležnost odlukama Skupštine i Upravnog odbora Udruge.

 

ZAVRŠNE ODREDBE

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavcima 1. - 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), članku 48. f  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji  uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. st. 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (čl. 49. st. 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u svezi s obradom osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka (na snazi od 25.05.2018) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18) svi dokumenti dostavljeni na natječaj poslani su slobodnom voljom kandidata te se smatra da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka, a koji će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja natječajnog postupka, a sve sukladno zakonu koji uređuje zaštitu osobnih podataka i drugim važećim propisima.

Odabir kandidata za zapošljavanje bit će donesen na sjednici Upravnog Odbora HCPI-IS.  

Kandidati imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i rezultate testiranja izabranog kandidata s kojim je sklopljen ugovor o radu u skladu s propisima koji reguliraju područje zaštite osobnih podataka.

Natječaj o zapošljavanju - Administrator - Stanica Petrinja

(1 izvršitelj/izvršiteljica)

 

RADNO MJESTO

Naziv radnog mjesta: Administrator – Stanica Petrinja
Broj traženih radnika: 1
Mjesto rada: Petrinja
Vrsta zaposlenja: Neodređeno
Probni rad: 6 mjeseci

 

UVJETI ZA PRIJAM

  • hrvatsko državljanstvo,
  • srednja stručna sprema, minimalno 6 mjeseci radnog iskustva,
  • znanje rada na računalu,
  • znanje engleskog jezika,
  • položen vozački ispit B kategorije i važeća vozačka dozvola

 

KANDIDATI SU OBVEZNI UZ PRIJAVU PRILOŽITI

  • prijavni obrazac (https://www.hcpi.hr/sites/default/files/inline-files/Obrazac%20prijave%20na%20natje%C4%8Daj_230531_074642.pdf)
  • zamolbu s naznakom radnog mjesta,
  • životopis s kontakt podacima,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku domovnice ili osobne iskaznice),
  • dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određenih ovim natječajem,
  • preslika važeće vozačke dozvole,
  • izvod o radnom stažu iz evidencije Hrvatskog zavoda za mirovinsko,
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima / trajanju radnog iskustva (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca),
  • dokaz o nekažnjavanju

Kandidatom prijavljenim na natječaj će se smatrati samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava uvjete iz natječaja.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom natječaju. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz ovog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj i njezina se prijava neće razmatrati.

 

Adresu na koju se podnose prijave je:

Poštom:  Hrvatski centar za potresno inženjerstvo – Interventna služba

               Kranjčevićeva 2

               10000 Zagreb

 

S OBAVEZNOM naznakom:

''PRIJAVA NA NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE

 – ADMINISTRATOR – STANICA PETRINJA “

                                                       - ne otvarati -

 

 

Prijava na natječaj nije ograničena spolom kandidata.

Rok za podnošenje prijava je osam (8) radnih dana od dana objave natječaja putem elektronske pošte i na oglasnoj ploče.

 

Način i rok izvješćivanja kandidata:

kandidati koji zadovoljavaju sve formalne uvjete natječaja bit će pozvani na pisano testiranje putem elektroničke pošte s navedenim mjestom i vremenom testiranja koje će biti organizirano u roku ne dužem od 15 radnih dana od dana zaprimanja poziva na testiranje elektroničkim putem.

Kandidat koji pristupi testiranju dužan je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu, radi identifikacije. Ako kandidat ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Usmeno testiranje za kandidate koji uspješno polože pisane testove, bit će održan isti dan nakon utvrđivanja rezultata testiranja.

 Pismeno testiranje obuhvatit će slijedeće:

  1. Temeljni propisi Republike Hrvatske – Ustav Republike Hrvatske (NN 85/2010),
  2. Temeljni propisi Republike Hrvatske iz područja civilne zaštite – Zakon o sustavu civilne zaštite (NN 82/15, 118/18,20/21 i 114/22),
  3. Temeljna znanja iz područja civilne zaštite – Pravilnik o mobilizaciji, uvjetima i načinu rada operativnih snaga sustava civilne zaštite (NN 69/2016), Uredba o  sastavu i strukturi postrojbi civilne zaštite (NN 27/2017), Uredba o načinu i uvjetima za ostvarivanje materijalnih prava mobiliziranih pripadnika postrojbi civilne zaštite za vrijeme sudjelovanja u aktivnostima u sustavu civilne zaštite (NN 33/2017),
  4. Temeljna znanja o aktivnostima i procesima HCPI-IS-a – Statut HCPI-IS,
  5. Temeljna znanja iz područja potrebnima za obavljanje specifičnog radnog mjesta  - Zakon o udrugama (NN 74/14, 70/17,98/19 i 151/22), Uredba   kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN 26/2015).

 

OPIS POSLA

  • Pruža potporu tajniku u dijelu koji se odnosi na organizacijsku jedinicu administratora:
  • Obavlja i organizira pravne, financijske i knjigovodstvene poslove, kadrovske i opće poslove te vodi financije, izrađuje analize i druge materijale za potrebe tijela Udruge,
  • Izrađuje odnosno osigurava izradu godišnjih i periodičnih izvještaja o radu i financijskom poslovanju Udruge,
  • Vodi odnosno osigurava vođenje zapisnika sa sjednica Skupštine Stanice i preostalih sastanaka Stanice
  • Vodi i brine o urednom vođenju internih baza Udruge u dijelu koji se odnosi na Stanicu,
  • Evidentira i arhivira poslovnu dokumentaciju i dokumentaciju redovnog rada Stanice prema važećim zakonskim propisima;
  • Vodi knjigu (dnevnika) blagajne te ostalu pomoćnu evidenciju Stanice
  • Izdaje putne naloge, vodi evidenciju o korištenju službenih vozila, vodi knjigu službenih putovanja,
  • Prati rokove i usklađuje potrebne administrativne poslove Stanice (registracije, osiguranja, liječnički pregled itd..),
  • Brine o nabavci uredskog materijala i pribora uredskih strojeva za potrebe rada Udruge,
  • Priprema i prosljeđuje potrebnu dokumentaciju za financijski servis,
  • Provjerava vjerodostojnost obveza i likvidira račune prije izrade naloga za plaćanje te podmiruje dospjele financijske obveze (plaćanje računa),
  • Sudjeluje u izradi godišnjeg popisa imovine (inventure),
  • Evidentira aktivnosti članova u tekućoj godini (akcije, vježbe, edukacije i dr.) na području Stanice,
  • Prijavljuje članove Stanice na redovne i druge aktivnosti koje provodi Udruga,
  • Izrađuje i dostavlja izvješća o određenoj aktivnosti Udruge Stanice,
  • Prosljeđuje dnevnu poštu i  pozive, komunicira s unutarnjim i vanjskim, dionicima
  • Surađuje u aktivnostima pripreme i provedbe projekata i razvojnih aktivnosti, (dostavlja podatke o potrebama Stanice, prikuplja dokumentaciju za prijavu i sl.),
  • Obavlja i druge poslove predviđene Statutom, kao i poslove koji su mu stavljeni u nadležnost odlukama Skupštine i Upravnog odbora Udruge.
  • Redovito izvještava Voditelja Stanice i Tajnika o provođenju radnih zadataka, informira ih o tekućim poslovima te se s istima savjetuje po pitanjima koja izlaze iz djelokruga poslovnih zadataka administratora,
  • Obavlja i sve druge poslove predviđene Statutom, kao i poslove koji su mu stavljeni u nadležnost odlukama Skupštine i Upravnog odbora Udruge ili nalogom Voditelja Stanice i Tajnika od interesa rada Ispostave/Stanice, a u skladu sa sposobnostima i stručnom spremom.
  • Obavlja administrativne poslove koji su povezani s aktivnostima Udruge na potresom pogođenom području Stanice

 

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavcima 1. - 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), članku 48. f  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji  uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. st. 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (čl. 49. st. 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u svezi s obradom osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka (na snazi od 25.05.2018) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18) svi dokumenti dostavljeni na natječaj poslani su slobodnom voljom kandidata te se smatra da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka, a koji će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja natječajnog postupka, sve sukladno zakonu koji uređuje zaštitu osobnih podataka i drugim važećim propisima.

Odabir kandidata za zapošljavanje bit će donesen na sjednici Upravnog Odbora HCPI-IS.  

Kandidati imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i rezultate testiranja izabranog kandidata s kojim je sklopljen ugovor o radu u skladu s propisima koji reguliraju područje zaštite osobnih podataka.

Procjene rizika i opasnosti od potresa u Europi

 

Europa ima dugu povijest razornih potresa. Potresi se ne mogu spriječiti niti točno predvidjeti, ali učinkovite mjere ublažavanja temeljene na modelima seizmičke opasnosti i rizika mogu značajno smanjiti njihov utjecaj.

 

Europski modeli seizmičke opasnosti i rizika 2020 nude usporedive informacije o prostornoj raspodjeli očekivanih razina potresnih ubrzanja tla, njihovoj učestalosti kao i njihovom mogućem utjecaju na izgrađeni okoliš te živote i zdravlje ljudi. Takve procjene postavljaju osnovu za određivanje mjera ublažavanja i povećanja otpornosti zajednica na buduće potrese diljem Europe.


Ažuriranje modela seizmičke opasnosti i razvoj prvog otvorenog i reproducibilnog modela rizika za Europu rezultat je suradnje na razini cijele Europe uključujući istraživače s Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatskog centra za Potresno Inženjerstvo - HCPI.


Pročitajte više na: www.efehr.org

22. 4. 2022. Potres u okolici Ljubinje

Sinoć je u 23:07 zabilježen novi razorni potres na ovim prostorima - cca 6,1 (Richter), okolica Ljubinja (Stolac, BIH).

Naše područne jedinice (Split/Dubrovnik) su uspostavile komunikaciju s nadležnim službama na terenu, na vezi smo s odgovornima u MUP-u i čeka se daljnji razvoj situacije.

Prema prvim informacijama u Republici Hrvatskoj nema šteta ili će biti minimalne, naše snage su u stanju pripravnosti i čekamo daljnje informacije nadležnih službi.

Vijesti 16.10.2021.

Vijesti 16.10.2021.

Hrvatski centar za potresno inženjerstvo - interventna služba (HCPI-IS) služebno je osnovana 5. listopada 2021. godine u Vodicama, a danas je imala vatreno krštenje u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Naime, pripadnici HCPI-IS iz ispostave Split počeli su s obilascima područja Trilja koje je 5. listopada 2021. pogođeno jakim potresom.

Za pregled je prijavljeno oko 35 zgrada na lokacijama: Trilj i okolica (Vojnić, Bisko, Čaporice, Budimiri, Vininev, Strmendolac, Grab, Vrpolje, Tijarica, Kamensko, Voštane, Gardun i Košute). Na terenu je deset inženjera koji surađuju s Gradom Triljom, DVD-om Trilj i Stožerom civilne zaštite Splitsko-dalmatinske županije.

HCPI IS SD 1

HCPI IS SD 2

HCPI IS SD 3

HCPI IS SD 4