3rd Croatian Conference on Earthquake Engineering (3CroCEE)

3crocee

 

Dear colleagues,

Today we remember the Zagreb 2020 earthquake with discomfort, but with gratitude we celebrate the memory of the 1st and 2nd Croatian Conferences on Earthquake Engineering. Once again, we would like to thank all authors, speakers, participants and sponsors without whom the conferences would not have been so successful.

You can find all published papers available in open access on the CroCEE websites (1CroCEE and 2CroCEE) and photos in the 2CroCEE photo gallery.

It is also our pleasure to announce the 3rd Croatian Conference on Earthquake Engineering (3CroCEE) which will take place in Split from 19th to 22nd March 2025, jointly organised by the Faculty of Civil Engineering, Architecture and Geodesy, University of Split and the Faculty of Civil Engineering, University of Zagreb.

The call for abstracts and further details will follow soon by e-mail and on a dedicated website.

Yours sincerely,
3CroCEE2025 Organizing Committee

www.grad.hr/crocee

Split

 

Dani potresnog inženjerstva 2024: 'Obnova zgrada javne namjene oštećenih potresom'

Povodom četvrte godišnjice zagrebačkoga potresa Sveučilište u Zagrebu, u suradnji s Hrvatskim centrom za potresno inženjerstvo (HCPI), a pod pokroviteljstvom Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine Republike Hrvatske organizira skup DANI POTRESNOG INŽENJERSTVA 2024. Skup će se održati u petak 22. ožujka 2024. s početkom u 9 sati na adresi Radoslava Cimermana 88 u Zagrebu, zgrada SEECEL, gdje je zbog potresa privremeno sjedište Sveučilišta u Zagrebu, odnosno Rektorat.

 

DPI

 

Tema skupa je Obnova zgrada javne namjene oštećenih potresom, a osim zanimljivih predavanja i diskusija održat će se i okrugli stol pod nazivom Što smo naučili iz zagrebačkog potresa?, na kojemu će istaknuti sudionici konstruktivno raspraviti o široj problematici cjelovite obnove zgrada javne namjene u gradu Zagrebu.

Nakon četiri godine iskustva javila se nužnost za detaljnijim prikazom i analizom ove vrlo kompleksne graditeljske aktivnosti – cjelovite obnove zgrada. Kod cjelovite obnove nema jednostavnih i tipskih rješenja, već je individualan pristup svakomu projektu i svakoj zgradi. Rasprave će biti temeljene na iskustvu inženjera projektanata i voditelja projekata, te investitora, izvođača i provedbenih tijela. Nastojat će se ukazati na sve prepreke na koje se nailazilo i kako su rješavane te na potencijalne nove, ali i naglasiti važnost društvene i gospodarske revitalizacije građevinskoga sektora. Također, valja ponovno istaknuti važnost obnove i kontinuirane brige o zgradama javne namjene.

Sudjelovanje na skupu je besplatno, a s obzirom da je broj mjesta ograničen pozivamo Vas da se što prije prijavite. Svaki sudionik skupa dobiva potvrdu o sudjelovanju na stručnom skupu u ukupnom trajanju od 7 nastavnih sati, a od čega su 3 nastavna sata iz građevno-tehničke regulative.

Detaljne informacije o skupu kao npr. popis tema i predavača, lokacija održavanja savjetovanja te ostale zanimljivosti možete pronaći na web stranici: https://dpi.grad.hr

Prijaviti se možete na: https://dpi.grad.hr/prijava/

 

Specijalistički tečaj: Earthquake Engineering

Profesor Amr Elnasahi (University of Illinois at Urbana Champaign Illinois / University of Houston) će održati dvodnevni specijalistički tečaj EARTHQUAKE ENGINEERINGu Zagrebu, 15. i 16. travnja.

Tečaj je namijenjen građevinskim inženjerima, poglavito projektantima, mladim znanstvenicima, studentima diplomskih i poslijediplomskih studija, te svima ostalima kojima je područje djelovanja i istraživanja – POTRESNO INŽENJERSTVO.

Za kolege/ice u Programu stručnog usavršavanja, tečaj će se evidentirati sa 16 bodova.

Nadamo se vašem dolasku u zgradu Rektorata Sveučilištu u Zagrebu, Radoslava Cimermana 88 (zgrada SEECEL, Kajzerica).

Polaznici se prijavljuju putem registracijske stranice: www.hcpi.net

Poziv na 2CroCEE 2023 konferenciju

S radošću i ponosom Vas pozivamo na drugu Hrvatsku konferenciji o potresnome inženjerstvu (više informacija o konferenciji možete naći na mrežnoj stranici konferenecije: 2nd Croatian Conference on Earthquake Engineering) - 2CroCEE, koja će se održati u 22. do 24. ožujka u Westinu (Kršnjavoga 1, Zagreb), a za koju generalni sponzor Hrvatska komora inženjera građevinarstva (HKIG).   

Konferencija je novi korak u podizanju razine znanja, a izravno se naslanja na uspješnicu 1CroCEE koja je okupila ključne dionike u području potresnoga inženjerstva (gotovo 200 radova s više od 700 sudionika iz 26 država, a od toga više od 400 članova HKIG), uključujući pozvana predavanja vodećih svjetskih stručnjaka i podršku niza institucija (svjetskog, europskog i hrvatskog udruženja za potresno inženjerstvo, niza ministarstava, akademije, inženjerskih udruženja, komora, ambasada Italije i Japana, Svjetske banke te medija). Skup su otvorili premijer Andrej Plenković, predstavnica Svjetske banke, predstavnik UN-a, predsjednica HKIG te predstavnici niza institucija/udruženja prepoznajući važnost platforme za povezivanje svih kapaciteta u Hrvatskoj (fakulteti, komore, institucije, udruge i dr.) za ''borbu protiv potresa''. Organizacijom druge konferencije pokušavamo usmjeriti ''state of the art'' znanja prema konkretnim problemima u struci/znanosti, a posebice prema procesima obnove i upravljanju rizikom od potresa. Još jednom smo okupili gotovo sve dionike, koji su prepoznali goruću temu u Hrvatskoj, a pokazalo se da samo zajedništvom možemo napraviti presudne/nužne/kritične korake. Vjerujemo da prepoznajete napor zajednice stručnjaka koja se bavi problematikom potresnoga inženjerstva i da će te sudjelovati ovom događaju za koji se nadamo da će postati nova tradicija s ciljem stvaranja poboljšanih strategija i smjernica u potresnome inženjerstvu kako bi se povećala sigurnost naše zajednice.  

Kao i 2021. godine (1CroCEE), konferencija je uključena u stručno usavršavanje prema Pravilniku o stručnom usavršavanju osoba koje obavljaju poslove prostornog uređenja i gradnje (''Narodne novine'' broj 55/20) i vrijedi ukupno 24 školska sata, što se odnosi na sudjelovanje na tri dana konferencije 22. - 24. ožujka 2023. Kotizacija uključuje svečanu večeru, ručkove, stručne ekskurzije i ostalo - https://crocee.grad.hr/event/2/page/26-registration-fee. Sudjelovanje samo na trećem danu skupa (petak 24. ožujka), gdje su grupirana stručno usmjerena predavanja u ''STRUČNI DAN'', vrijedi ukupno 8 školskih sati. Članovima komore je omogućeno sudjelovanje, samo na ''Stručnom danu'', uz kotizaciju od 100 EUR + PDV, a ističemo nekoliko tema:

  • ekskluzivno predavanje o rekonstrukciji Katedrale,
  • predavanje o obnovi gradske jezgre u Dubrovniku,
  • sesiju o primjeni seizmičke izolacije (iskustva iz Italije),
  • iskustva naših kolega iz Turske,
  • niza primjera iz obnove nakon potresa,
  • brojna iskustava iz svijeta.

REGISTRIRAJTE SE ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE

Dodatno, moramo istaknuti predavanje vodećeg projektanta u Švicarskoj Dr. Pierina Lestuzzia (četvrtak, 23.3.), te niz vodećih svjetskih stručnjaka u plenarnim (keynote) i pozvanim (invited) predavanjima. Ukupno će biti više od 100 predavanja koja obrađuju gotovo sve teme u području potresnoga inženjerstva - aktualne/detaljne informacije možete pronaći na internet stranici - 2nd Croatian Conference on Earthquake Engineering 2CroCEE (22-24 March 2023), uključujući raspored predavanja (PROGRAM 2CroCEE). Predavanja će biti u 4 paralelne sekcije koje su raspodijeljene tematski, a službeni jezik konferencije je engleski.

Za sve dodatne informacije o registraciji, prisustvu pojedinačnim predavanjima, podršci ili sponzoriranju konferencije javite se na email: crocee@grad.hr.

Radujemo se novom okupljanju oko ''potresnih'' tema, a nadamo se doprinosu na opću korist u Hrvatskoj.

Članovi HCPI-a sudjeluju u akciji spašavanja stradalih u nizu razornih potresa u Turskoj

Dva člana Hrvatskog Centra za Potresno Inženjerstvo, Ante Pilipović i Karlo Jandrić, su na terenu u provinciji Hatay, gradu Antiohiji, kvartovima Altincay i Aksaray. U tijeku su operacije spašavanja odnosno izviđanje s potražnim psima pri čemu je cilj pronaći lokacije stradalih.  Tim, zadužen za pojedini sektor, obilazi ruševine/oštećene građevine i početno procjenjuje stanje ruševine, moguće ulaze/izlaze, tlocrtni raspored prostorija i slično. Procedure su usklađene s INSARAG standardom (sinkronizirano na niz vježbi prije potresa) unutar kojeg posebnu ulogu imaju i inženjerska znanja. Posebice, u trijaži pojedine lokacije kroz procjenu sigurnosti građevine/ruševine, potencijalnih mehanizama sloma, nestabilnosti elemenata i slično. Kolege u konačnici ispunjavaju obrazac o karakteristikama lokacije i daju smjernice o potrebnim operacijama spašavanja. 

Unatoč vrlo teškim uvjetima, želja za pomoći je veća - sretno dečki!

turska_2023

 

Humanitarna akcija ‘Građevinari za Klaićevu‘ polučila velik uspjeh, prikupljeno 230.000 eura

U srijedu, 8. veljače, u velikoj kristalnoj dvorani hotela Westin održala se svečana večera u sklopu humanitarnog projekta "Građevinari za Klaićevu", u organizaciji Hrvatski Centar za Potresno Inženjerstvo - HCPI. Humanitarnoj akciji odazvalo se više od 70 građevinskih tvrtki, što je još jedan dokaz da su građevinska struka i građevinska industrija još jednom pokazale i dokazale društvenu odgovornost i socijalnu osjetljivost, posebno kad se radi o najmlađim članovima našeg društva.

Na spomenutoj humanitarnoj akciji na kraju je prikupljeno 230.000 eura, a među uzvanicima bili su potpredsjednik vlade RH i ministar prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine, Branko Bačić te zamjenik gradonačelnika grada Zagreba, Luka Korlaet.

Lijepe riječu uputio je i prof. dr. sc. Josip Atalić: "Ja bih volio da nas građevinare ne prepoznaju po nekoj brizi za osobno, već opće dobro. Ja se nadam da je to prepoznato."

Više pročitajte na stranicama Jutarnjeg lista: 

"Humanitarna akcija ‘Građevinari za Klaićevu‘ polučila velik uspjeh, prikupljeno 230.000 eura"

Westin_Gradevinari za Klaicevu_3

Westin_Gradevinari za Klaicevu_1

Westin_Gradevinari za Klaicevu_2

 

Predavanje - Prof. Paolo Bazzurro

Banner za predavanje

Development of fragility curves for risk assessment of specific buildings with focus on ground motion selection techniques: dos and don'ts.

Predavanje će se održati 25. siječnja 2023. u 10:15 sati u Velikoj predavaonici, Kačićeva 26. 

Predavanje će se držati uživo i na daljinu: https://2besafe.grad.hr/lecture-of-prof-paolo-bazzurro/.

Predavanje je dio HRZZ projekta: Novi modeli oštetljivosti tipičnih zgrada u urbanim područjima: Primjene pri procjeni seizmičkog rizika i metodologiji ciljanih ojačanja (2BESAFE)

Ovo predavanje je sufinancirala Hrvatska zaklada za znanost projektom (UIP-2020-02-1128)

Sažetak

The concept of fragility curves has been first introduced in the 80's for expressing a relationship between the intensity of earthquake ground motion experienced by a structure and the probability that the structure will end up in a certain limit state (say, serviceability or ultimate) or worse at the end of the shaking. Fragility curves have been widely used since. Regardless of the application, in the great majority of cases fragility curves are analytically developed by applying suites of ground motions to a finite element model of the structure under consideration. The reaching (or exceeding) the limit state is gauged on the basis of the severity of the structural demand induced. Several are the methodologies proposed in the engineering seismology community for conducting the battery of response analyses needed. However, no matter what the methodology is, the fragility curves are heavily dependent on the ground motions selected.  A careless ground motion selection generates an unfit for purpose fragility curve. Until recently, however, this dependency has not been widely recognized and, as a consequence, not enough attention has been given to the ground motion selection technique adopted.  This lecture will touch upon some of the ground motion selection techniques available and will discuss the pros and cons of each. The concepts discussed here are tailored for the development of fragility curves for risk assessment of specific buildings at given locations but they are also applicable to the design of new buildings.

Biografija

Paolo Bazzurro is an engineering professor at the University School for Advanced Studies IUSS Pavia and partner of the catastrophe Risk Modeling Company RED in Pavia.  He earned his M.S., Engineer Degree, and Ph.D. in Civil Engineering at Stanford University. Before joining IUSS, he gained more than 25 years of professional experience in Europe and United States dealing with risk assessment of monetary losses caused by natural events for corporate clients, insurance companies, brokers, governments and other institutions, such as the World Bank. He was the Deputy Chair of the Global Earthquake Model (GEM) Scientific Board, a member of the National Great Risks Committee and of the Italian Seismic Hazard Maps review committee both appointed by the Italian Prime Minister office. He authored about 200 refereed publications in different engineering areas.

Build Back Better Together – Supporting the Post-Earthquake Reconstruction through Japan-Croatia Knowledge Exchange

BBB Together JC

 
 

Hrvatski centar za potresno inženjerstvo nastavlja podizati razinu znanja i svijesti o riziku od potresa.  U suradnji s Building Center of Japan i japanskom ambasadom, organiziran je seminar na temu: Build Back Better Together – Supporting the Post-Earthquake Reconstruction through Japan-Croatia Knowledge Exchange na kojem će predavanja imati četiri vrhunska stručnjaka. Stručnjaci pokrivaju različita područja (arhitekturu, građevinu, administraciju i slično) i pokušati će približiti japansku perspektivu u ''borbi s potresima'', a nadaju se diskusiji s domaćim dionicima u procesu obnove. Predavanja će biti na engleskom jeziku, a biti će dostupan i prijenos na platformi YouTube.

 

Kad:      

12.9.2022. (ponedjeljak) od 13h do 16h

Gdje:

Velika dvorana Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (Fra A. Kačića Miošića 26, Zagreb).

Predavači:

  • 𝐃𝐄𝐧𝐠 𝐒𝐞𝐢𝐢𝐜𝐡𝐢 𝐅𝐔𝐊𝐀𝐎 (Professor Emeritus, Department of Architecture and Building Sciences, Tokyo Metropolitan University): History of Building Engineering and Building Code in Japan Focused on Seismic Design
  • 𝐌.𝐄𝐊𝐢𝐦𝐢𝐡𝐢𝐫𝐨 𝐇𝐀𝐒𝐇𝐈𝐌𝐎𝐓𝐎 (President, The Building Center of Japan): Post-Disaster Reconstruction in Japan
  • 𝐌𝐫𝐇𝐢𝐫𝐨𝐟𝐮𝐦𝐢 𝐇𝐀𝐌𝐀 (Senior Executive Officer, External Relation Department, Daiwa Housing Industry Co. Ltd.): Example of Emergency Temporary Housing (prefabricated temporary housing)
  • 𝐌𝐂𝐏𝐑𝐢𝐭𝐬𝐮𝐤𝐨 𝐘𝐀𝐌𝐀𝐙𝐀𝐊𝐈-𝐇𝐎𝐍𝐃𝐀 (Deputy Director-General, National Research Institute for Earth Science and Disaster Resilience (NIED)): Japan’s Disaster Risk Reduction Efforts from the Sendai Framework

Ulaz:      

  • Slobodan - molimo da ispunite obrazac prijave (link obrasca) na seminar radi organizacije

Jezik:      

  • Engleski

LIVE STREAM:      

 

 

NATJEČAJ O ZAPOŠLJAVANJU - TAJNIK

(1 izvršitelj/izvršiteljica)

 

RADNO MJESTO

  • Naziv radnog mjesta: Tajnik
  • Broj traženih radnika: 1
  • Mjesto rada: Zagreb
  • Vrsta zaposlenja: Neodređeno
  • Probni rad: 6 mjeseci

 

UVJETI ZA PRIJAM

  • hrvatsko državljanstvo,
  • srednja stručna sprema, minimalno 5 godina radnog iskustva,
  • znanje rada na računalu,
  • znanje engleskog jezika,
  • položen vozački ispit B kategorije i važeća vozačka dozvola

 

KANDIDATI SU OBVEZNI UZ PRIJAVU PRILOŽITI

  • prijavni obrazac (https://www.hcpi.hr/sites/default/files/inline-files/Obrazac%20prijave%20na%20natje%C4%8Daj_230531_074642.pdf)
  • zamolbu s naznakom radnog mjesta,
  • životopis s kontakt podacima,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku domovnice ili osobne iskaznice),
  • dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određenih ovim natječajem,
  • preslika važeće vozačke dozvole,
  • izvod o radnom stažu iz evidencije Hrvatskog zavoda za mirovinsko,
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima / trajanju radnog iskustva (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca),
  • dokaz o nekažnjavanju

 Kandidatom prijavljenim na natječaj će se smatrati samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava uvjete iz natječaja.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom natječaju. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz ovog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj i njezina se prijava neće razmatrati.

 

Adresu na koju se podnose prijave je:

Poštom:  Hrvatski centar za potresno inženjerstvo – Interventna služba

               Kranjčevićeva 2

               10000 Zagreb

 

S OBAVEZNOM naznakom:

''PRIJAVA NA NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE

 – TAJNIK “

                                                       - ne otvarati -

 

 Prijava na natječaj nije ograničena spolom kandidata.

Rok za podnošenje prijava je osam (8) radnih dana od dana objave natječaja putem elektronske pošte i na oglasnoj ploče.

Način i rok izvješćivanja kandidata:

kandidati koji zadovoljavaju sve formalne uvjete natječaja bit će pozvani na pisano testiranje putem elektroničke pošte s navedenim mjestom i vremenom testiranja koje će biti organizirano u roku ne dužem od 15 radnih dana od dana zaprimanja poziva na testiranje elektroničkim putem.

Kandidat koji pristupi testiranju dužan je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu, radi identifikacije. Ako kandidat ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Usmeno testiranje za kandidate koji uspješno polože pisane testove, bit će održan isti dan nakon utvrđivanja rezultata testiranja.

Pismeno testiranje obuhvatit će sljedeće:

  1. Temeljni propisi Republike Hrvatske – Ustav Republike Hrvatske (NN 85/2010),
  2. Temeljni propisi Republike Hrvatske iz područja civilne zaštite – Zakon o sustavu civilne zaštite (NN 82/2015, 118/2018,20/2021 i 114/2022),
  3. Temeljna znanja iz područja civilne zaštite – Pravilnik o mobilizaciji, uvjetima i načinu rada operativnih snaga sustava civilne zaštite (NN 69/2016), Uredba o  sastavu i strukturi postrojbi civilne zaštite (NN 27/2017), Uredba o načinu i uvjetima za ostvarivanje materijalnih prava mobiliziranih pripadnika postrojbi civilne zaštite za vrijeme sudjelovanja u aktivnostima u sustavu civilne zaštite (NN 33/2017),
  4. Temeljna znanja o aktivnostima i procesima HCPI-IS-a – Statut HCPI-IS,
  5. Temeljna znanja iz područja potrebnima za obavljanje specifičnog radnog mjesta - Zakon o udrugama (NN 74/2014, 70/2017,98/2019 i 151/2022), Uredba o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN 26/2015).

 

 OPIS POSLA

  • Rukovodi Tajništvom Udruge i odgovoran je za rad Tajništva Udruge,
  • Obavlja i organizira pravne, financijske i knjigovodstvene poslove, kadrovske i opće poslove te vodi financije, izrađuje analize i druge materijale za potrebe tijela Udruge,
  • Izrađuje odnosno osigurava izradu godišnjih i periodičnih izvještaja o radu i financijskom poslovanju Udruge,
  • Vodi odnosno osigurava vođenje zapisnika sa sjednica Skupštine te Upravnog i Nadzornog odbora,
  • Vodi i brine o urednom vođenju internih baza Udruge,
  • Evidentira i arhivira poslovnu dokumentaciju i dokumentaciju redovnog rada Udruge prema važećim zakonskim propisima;
  • Vodi knjigu (dnevnika) blagajne te ostalu pomoćnu evidenciju Udruge
  • Izdaje putne naloge, vodi evidenciju o korištenju službenih vozila, vodi knjigu službenih putovanja,
  • Prati rokove i usklađuje potrebne administrativne poslove Udruge (registracije, osiguranja, liječnički pregled itd..),
  • Brine o nabavci uredskog materijala i pribora uredskih strojeva za potrebe rada Udruge,
  • Priprema i prosljeđuje potrebnu dokumentaciju za knjigovodstveni servis s kojim usko surađuje,
  • Provjerava vjerodostojnost obveza i likvidira račune prije izrade naloga za plaćanje te podmiruje dospjele financijske obveze (plaćanje računa),
  • Surađuje sa tijelima državne uprave i JLRS,
  • Sudjeluje u izradi godišnjeg popisa imovine (inventure),
  • Evidentira aktivnosti članova u tekućoj godini (akcije, vježbe, edukacije i dr.),
  • Prijavljuje članove na redovne i druge aktivnosti koje provodi Udruga,
  • Izrađuje i dostavlja izvješća o određenoj aktivnosti Udruge,
  • Prosljeđuje dnevnu poštu i  pozive, komunicira s unutarnjim i vanjskim, dionicima
  • Surađuje u aktivnostima pripreme i provedbe projekata i razvojnih aktivnosti, (dostavlja podatke o potrebama Udruge, prikuplja dokumentaciju za prijavu i sl.),
  • Obavlja i druge poslove predviđene Statutom, kao i poslove koji su mu stavljeni u nadležnost odlukama Skupštine i Upravnog odbora Udruge.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavcima 1. - 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), članku 48. f  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

 Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji  uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. st. 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (čl. 49. st. 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u svezi s obradom osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka (na snazi od 25.05.2018) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18) svi dokumenti dostavljeni na natječaj poslani su slobodnom voljom kandidata te se smatra da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka, a koji će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja natječajnog postupka, a sve sukladno zakonu koji uređuje zaštitu osobnih podataka i drugim važećim propisima.

Odabir kandidata za zapošljavanje bit će donesen na sjednici Upravnog Odbora HCPI-IS.  

Kandidati imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i rezultate testiranja izabranog kandidata s kojim je sklopljen ugovor o radu u skladu s propisima koji reguliraju područje zaštite osobnih podataka.

NATJEČAJ O ZAPOŠLJAVANJU – VODITELJ OPORAVKA

RADNO MJESTO

  • Naziv radnog mjesta: Voditelj Oporavka
  • Broj traženih radnika: 1
  • Mjesto rada: Zagreb
  • Vrsta zaposlenja: Neodređeno
  • Probni rad: 6 mjeseci

 

UVJETI ZA PRIJAM

  • hrvatsko državljanstvo,
  • visoka stručna sprema inženjerske struke
  • minimalno pet godina radnog iskustva, od čega minimalno dvije godine radnog iskustva u upravljanju katastrofama i rizicima,
  • znanje rada na računalu,
  • znanje engleskog jezika,
  • položen vozački ispit B kategorije i važeća vozačka dozvola.

 

KANDIDATI SU OBVEZNI UZ PRIJAVU PRILOŽITI

  • prijavni obrazac (https://www.hcpi.hr/sites/default/files/inline-files/Obrazac%20prijave%20na%20natje%C4%8Daj_230531_074642.pdf)
  • zamolbu s naznakom radnog mjesta,
  • životopis s kontakt podacima,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku domovnice ili osobne iskaznice),
  • dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određenih ovim natječajem,
  • preslika važeće vozačke dozvole,
  • izvod o radnom stažu iz evidencije Hrvatskog zavoda za mirovinsko,
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima / trajanju radnog iskustva (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca),
  • dokaz o nekažnjavanju

 Kandidatom prijavljenim na natječaj će se smatrati samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava uvjete iz natječaja.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom natječaju. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz ovog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj i njezina se prijava neće razmatrati.

 

 Adresu na koju se podnose prijave je:

Poštom:  Hrvatski centar za potresno inženjerstvo – Interventna služba

               Kranjčevićeva 2

               10000 Zagreb

 

S OBAVEZNOM naznakom:

''PRIJAVA NA NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE

 – VODITELJ OPORAVKA “

                                                       - ne otvarati -

 

 Prijava na natječaj nije ograničena spolom kandidata.

 

Rok za podnošenje prijava je osam (8) radnih dana od dana objave natječaja putem elektronske pošte i na oglasnoj ploče.

 

Način i rok izvješćivanja kandidata:

kandidati koji zadovoljavaju sve formalne uvjete natječaja bit će pozvani na pisano testiranje putem elektroničke pošte s navedenim mjestom i vremenom testiranja koje će biti organizirano u roku ne dužem od 15 radnih dana od dana zaprimanja poziva na testiranje elektroničkim putem.

Kandidat koji pristupi testiranju dužan je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu, radi identifikacije. Ako kandidat ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Usmeno testiranje za kandidate koji uspješno polože pisane testove, bit će održan isti dan nakon utvrđivanja rezultata testiranja.

 

 Pismeno testiranje obuhvatit će sljedeće:

  1. Temeljni propisi Republike Hrvatske – Ustav Republike Hrvatske (NN 85/2010),
  2. Temeljni propisi Republike Hrvatske iz područja civilne zaštite – Zakon o sustavu civilne zaštite (NN 82/2015, 118/2018,20/2021 i 114/2022),
  3. Temeljna znanja iz područja civilne zaštite – Pravilnik o mobilizaciji, uvjetima i načinu rada operativnih snaga sustava civilne zaštite (NN 69/2016), Uredba o  sastavu i strukturi postrojbi civilne zaštite (NN 27/2017), Uredba o načinu i uvjetima za ostvarivanje materijalnih prava mobiliziranih pripadnika postrojbi civilne zaštite za vrijeme sudjelovanja u aktivnostima u sustavu civilne zaštite (NN 33/2017),
  4. Temeljna znanja o aktivnostima i procesima HCPI-IS-a – Statut HCPI-IS,
  5. Temeljna znanja iz područja potrebnima za obavljanje specifičnog radnog mjesta – Zakon o obnovi zgrada oštećenih potresom na području grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije i Karlovačke županije (NN 21/2023), Program mjera obnove zgrada oštećenih potresom na području grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije i Karlovačke županije (NN 28/2023).

  

OPIS POSLA

  • Rukovodi Odjelom Oporavka i odgovoran je za rad Odjela Oporavka,
  • Nadležan za provođenje aktivnosti odjela Oporavka koje se odnose na: Oporavak inženjerske zajednice, RDNA, Pripravnost HCPI-IS za oporavak, Razvoj oporavka,
  • Nadležan za koordinaciju drugih zaposlenika, članova i volontera u provođenju aktivnosti odjela Oporavka,
  • Izvještava o provedbi aktivnosti odjela Oporavka,
  • Pruža potporu u provedbi aktivnosti drugih odjela sukladno svojoj nadležnosti i stručnosti,
  • Obavlja i druge poslove predviđene Statutom, kao i poslove koji su mu stavljeni u nadležnost odlukama Skupštine i Upravnog odbora Udruge.

 

ZAVRŠNE ODREDBE

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavcima 1. - 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), članku 48. f  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji  uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. st. 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (čl. 49. st. 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u svezi s obradom osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka (na snazi od 25.05.2018) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18) svi dokumenti dostavljeni na natječaj poslani su slobodnom voljom kandidata te se smatra da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka, a koji će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja natječajnog postupka, a sve sukladno zakonu koji uređuje zaštitu osobnih podataka i drugim važećim propisima.

Odabir kandidata za zapošljavanje bit će donesen na sjednici Upravnog Odbora HCPI-IS.  

Kandidati imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i rezultate testiranja izabranog kandidata s kojim je sklopljen ugovor o radu u skladu s propisima koji reguliraju područje zaštite osobnih podataka.